PULS BRANŻY 25 e-AUTO SERVICE MANAGER 10 - 2023 i autobusów. Misją firmy jest wspieranie swoich klientów i dążenie do tego, by partnerzy warsztatowi mieli dostęp do profesjonalnej i najnowszej wiedzy rynkowej oraz szerokich możliwości rozwojowych. Ważnym krokiem w realizacji tej misji jest premiera nowego konceptu, który pozwoli warsztatom ciężarowym lepiej przygotować się na wyzwania związane z pracą na dynamicznie rozwijającym się rynku pojazdów użytkowych oraz poszerzać swoje kompetencje, a tym samym ofertę serwisową. Korzyści dla partnerów ZF [pro]Service. Najważniejsze korzyści z członkostwa w ZF [pro]Service obejmują działania z zakresu szkolenia i rozwoju kompetencji pracowników warsztatów. Partnerzy otrzymują również wsparcie biznesowe i marketingowe – poprzez wizyty opiekunów firmy, zapewnienie dostępu do profesjonalnej wiedzy technicznej za pomocą portalu, infolinii i service desk, a także umieszczenie w dedykowanej wyszukiwarce Partnerów, branding warsztatów, regionalne konferencje dla członków konceptu oraz promocję warsztatów wśród flot. Partnerzy mogą również liczyć a certyfikację potwierdzoną audytem, wskazującą na doskonałe przeszkolenie pracowników i najwyższą jakość usług świadczonych w warsztacie. Dostęp do profesjonalnego know-how. Warsztaty w ramach konceptu będą miały możliwość wyboru rodzaju partnerstwa oraz specjalizacji poprzez poszczególne moduły, które można ze sobą łączyć: ZF Driveline Partner lub Partner WABCO oraz 3 typy pojazdów Szkolenia oferowane w ramach konceptu ZF [pro]Service prowadzone są w specjalnie przygotowanym Centrum Szkoleniowym ZF Aftermarket pod Warszawą.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=