22 e-AUTO SERVICE MANAGER 10 - 2022 WARSZTAT Nazwa i opis Dostępne opakowania [l] Specyfikacje i normy All-Fleet Superior LE-X 10W-40 Półsyntetyczny olej silnikowy do pracujących z dużym obciążeniem silników z filtrami cząstek stałych silników wysokoprężnych (DPF), układami recyrkulacji spalin (EGR) i układami selektywnej redukcji katalitycznej (SCR). 20, 208 ACEA: E7, E9; API: CK-4, CI4, CI-4+, CH-4, CJ-4/ SN; JASO DH-1, DH-2 Profleet LS 10W-40 Odpowiedni do użytku w nowoczesnych ciężarówkach syntetyczny olej silnikowy kompatybilny z układami EGR (ang. Exhaust Gas Recirculation, recyrkulacja gazów spalinowych), SCR (ang. Selective Catalytic Reduction, selektywna redukcja katalityczna) oraz DPF (ang. Diesel Particulate Filter, filtr cząstek stałych). Zapewnia długie interwały wymiany oleju w samochodach ciężarowych pokonujących duże odległości. Spełnia wymagania norm emisji spalin UE Euro I/II/III/IV/V. 208 ACEA E6-04, E7-04, E4-99 ProFleet LS-X 10W-40 Półsyntetycznyolej silnikowy klasyUHPD (Ultra High Performance Diesel), z formułą opracowaną w celu ochrony najnowszych układów obróbki spalin jak EGR (ang. Exhaust Gas Recirculation, recyrkulacja gazów spalinowych), SCR (ang. Selective Catalytic Reduction, selektywna redukcja katalityczna) oraz DPF (ang. Diesel Particulate Filter, filtr cząstek stałych). Kompatybilny z silnikami Euro I/II/III/IV/V/VI. 20, 208 ACEA E6, E7, E9; API:CK-4, CI-4, CJ-4 Fot. Valvoline Fot. Valvoline
RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=