E-Auto Service Manager 10/2022

19 e-AUTO SERVICE MANAGER 10 - 2022 WARSZTAT Nazwa i opis Dostępne opakowania [l] Specyfikacje i normy Motul Tekma Mega X LA 10W-30 Niskopopiołowy olej silnikowy w technologii Technosyntese® do samochodów ciężarowych z niskoemisyjnymi, turbodoładowanymi silnikami Diesla z bezpośrednimwtryskiem paliwa (Euro II, Euro III, Euro IV, Euro V i Euro VI) wyposażonych w układy EGR (Exhaust Gas Recirculation) i/lub SCR (Selective Catalytic Reduction) z lub bez filtru DPF. 208, hurt ACEA E6/E7/ E9; API CK-4 Motul Tekma Mega X LA 10W-40 Olej silnikowy w technologii Technosyntese® do samochodów ciężarowych z niskoemisyjnymi, turbodoładowanymi silnikami Diesla z bezpośrednim wtryskiem paliwa (Euro II, Euro III, Euro IV, Euro V i Euro VI) wyposażonych w układy EGR (Exhaust Gas Recirculation) i/lub SCR (Selective Catalytic Reduction) z lub bez filtru DPF. 60, 208 ACEA E6/E7/ E9; API CI-4; JASO DH-2 Motul Tekma Ultima 10W-40 Syntetyczny olej silnikowy do turbodoładowanych silników Diesla (Euro II, Euro III oraz Euro IV) wyposażonych w układy EGR (Exhaust Gas Recirculation) oraz pracujących w ciężkich warunkach jednostkach napędowych starszych typów. 60, 208 ACEA E4/E7; API CF Motul Tekma Ultima+10W-40 Syntetyczny olej silnikowy do turbodoładowanych silników Diesla (Euro II, Euro III, Euro IV, Euro V oraz Euro VI) wyposażonych w układy EGR (Exhaust Gas Recirculation) i/lub SCR (Selective Catalytic Reduction) z lub bez filtru DPF. 60, 208 ACEA E4/E6/ E7/E9 API CK-4/SN JASO DH-2

RkJQdWJsaXNoZXIy ODk4Nzg=