Informujemy o aktualizacji TRUCK 41, obejmującej szereg dodatkowych funkcji diagnostycznych oraz poszerzenie bazy danych z zakresu pojazdów ciężarowych.
Nowe funkcje diagnostyczne zawarte w aktualizacji 41 IDC5 TRUCK, umożliwiają diagnostykę szerokiej gamy pojazdów marek najpopularniejszych producentów. Dzięki programistom firmy TEXA, wszyscy mechanicy zajmujący się pojazdami przemysłowymi, dostawczymi i autobusami mają możliwość korzystania z supernowoczesnych i stale aktualizowanych przyrządów diagnostycznych, co umożliwia im sprawną i profesjonalną obsługę zdecydowanej większości pojazdów poruszających się po naszych drogach.
TRUCK 41 obejmuje szereg nowych opcji diagnostycznych, stworzonych w szczególności
z myślą o markach: MERCEDES-BENZ, MERCEDES-BENZ EVOBUS/SETRA, IVECO, MITSUBISHI FUSO, SCANIA, NISSAN, YUTONG/OTOKAR, CREDO, FIAT, WABCO, GMC/CHEVROLET, CUMMINS, FORD, DODGE.
Aktualizacja TRUCK 41 oznacza również wprowadzenie nowych i bardzo przydatnych interaktywnych Schematów elektrycznych oraz kart DASHBOARD, oferujący możliwość wyświetlania parametrów pracy sterownika w przyjazny dla użytkownika i atrakcyjny graficznie sposób, odzwierciedlający tablicę przyrządów, podzespoły mechaniczne oraz logikę działania systemu.
Zachęcamy do zapoznania się z biuletynem informacyjnym dotyczącym aktualizacji TRUCK 41
Polecamy również odwiedzenie platformy internetowej TEXA, dzięki której możliwe jest sprawdzenie pokrycia diagnostycznego poszczególnych środowisk oprogramowania IDC5:
http://www.texapoland.pl/pokrycie-diagnostyczne
Poniżej przedstawiamy listę nowości wprowadzonych w wersji TRUCK 41
Rynek Europejski
MERCEDES-BENZ
– W układzie wtrysku CR41R dla silników OM622 w modelach Vito/Class V 447 dodano regulacje i aktywacje
– W układzie wtrysku CR41 dla silników OM651 w modelach Vito/Class V 447 dodano regulacje i aktywacje
– Nowe LDWS dla modeli Vito/Class V 447, z funkcją kalibracji kamery.
– Nowy układ SAM dla modeli Vito/Class V 447
– Nowy układ EZS dla modeli Vito/Class V 447
– Nowy system zestawu wskaźników dla modeli Vito/Class V 447, funkcją zerowania przeglądów
– Zaktualizowano układ przekładni GSII dla modelu Actros MPIII, dodano funkcję sterowania siłownikiem sprzęgła dla pojazdów ze sprzęgłem automatycznym
– Zaktualizowano EBS dla modelu Actros MPIII; dodano funkcję inicjalizacji ESP
MERCEDES-BENZ EVOBUS/SETRA
– Nowy układ Modułu Sterowania Drzwi DCM dla pojazdów Euro 6
– Nowy układ regulacji poziomu zawieszenia CLCS dla pojazdów Euro 6
– Nowy EBS dla pojazdów Euro 6; dodano funkcję inicjalizacji ESP
IVECO
– Nowy układ wtrysku CNG dla modelu Daily 2014
– Nowy układ Modułu Wyposażenia Nadwozia dla modeli Daily 2014/Daily 2012/Daily 2009
– Nowy układ VCM drugiej generacji dla pojazdów Euro 6 Stralis M.Y 2016
– Nowy układ Tempomatu Adaptacyjnego ACC ARS327 dla pojazdów Euro 6 Stralis/ Eurocargo, z funkcją kalibracji podczas jazdy
– Nowy układ TPMS dla pojazdów Euro 6 Stralis/Eurocargo, z nową funkcją programowania czujnika ciśnienia w ogumieniu
– Dodano procedurę kalibracji pedału przyspieszenia dla modelu Euro 3 Stralis z jednostką sterowania MS6.2
MITSUBISHI FUSO
– Dodano nowy układ wtrysku dla silników Euro 6 4P10
SCANIA
– Nowy układ kontroli odległości w pojazdach Serii R
NISSAN
– Nowy system zestawu wskaźników dla modelu NV200
– Nowy układ wtrysku dla silników Euro 5b+ 1.5 dCi dla pojazdów NV200
YUTONG/OTOKAR
– Nowy EBS5 dla pojazdów Euro 6 Vectio 250 C i TC9
CREDO
– Dołączono nowe modele Euro 5/Euro 6, z pełnym pokryciem układów napędowych
FIAT
– Dołączono nowy model Fiat Talento, z układem wtrysku, zestawem wskaźników, centralnym modułem elektronicznym i wspomaganiem parkowania
– Nowy układ Denso 3 A/C dla modelu Ducato 2014
– Nowe LDWS dla modelu Ducato 2014, z funkcją kalibracji kamery
– Zaktualizowano listę błędów zestawu wskaźników dla modelu Ducato 2014
– Zaktualizowano układ wtrysku EDC17 o nowe warianty dla silników EU6
– Zaktualizowano ABS; dodano kalibrację kąta skrętu oraz kalibrację czujnika ESP
WABCO
– Zaktualizowano VCS II ABS w przyczepach i naczepach: dodano zmianę konfiguracji jednostki sterowania.
Rynek Ameryki Płn.
– Nowy Bendix-Knorr ABS
– WABCO HPB ABS, dołączono nowe warianty z czujnikami kontroli ciśnienia
GMC/CHEVROLET
– Nowy układ wtrysku dla silnika Duramax V8 6.6L w modelach Sierra i Silverado z lat 2002 do 2008
– Nowy układ przekładni Allison w modelach Sierra i Silverado
CUMMINS
– Dodano nowe warianty dla jednostki sterowania Core 2
FORD
F Series Super Duty Power Stroke 6.4:
– Nowy układ głównego modułu elektronicznego
F Series Super Duty Power Stroke 6/Power Stroke 7.3:
– Nowy układ Overhead Trip Computer
– Nowy układ głównego modułu elektronicznego
DODGE
– Układ wtrysku czwartej generacji w pojazdach Ram z lat 2013 do 2017.
SCHEMATY ELEKTRYCZNE
– Wtrysk 6.7L, ABS, poduszka powietrzna, przekładnia automatyczna oraz układy klimatyzacji dla pojazdów Ford Power Stroke 6.7L
– Układy wtrysku 7.3L dla pojazdów Ford Power Stroke 7.3L
– Układy wtrysku 6.0L dla pojazdów Ford Power Stroke 6.0L
– Układy wtrysku 6.4L dla pojazdów Ford Power Stroke 6.4L
– Układy wtrysku International Navistar-Maxxforce VT 275
– SCR (AdBlue) i układ wtrysku dla silników EU6 VM
– SCR (AdBlue) i układ wtrysku dla pojazdów Mercedes- Benz z silnikami OM541/OM542
– SCR (AdBlue), moduł SAM, układ klimatyzacji i wtrysku dla pojazdów Sprinter III (906)/ Sprinter III (906) rok produkcji 2013.
DASHBOARD
– System sieciowy dla pojazdów Detroit i Freightliner, Dashboard zewnętrznego oświetlenia pojazdu
– Układ Modułu Kabiny dla pojazdów Paccar
– Układ przekładni Astronic, ze specjalną tablica przyrządów dla układu siłownika sprzęgła i siłownika biegów
– Układ przekładni Eurotronic 2, ze specjalną tablica przyrządów dla układu siłownika sprzęgła i siłownika biegów
– Układ przekładni Tipmatic, ze specjalną tablica przyrządów dla układu siłownika sprzęgła i siłownika biegów
– Układ przekładni Eaton
– Układ wtrysku S8 dla modeli Scania EU6
– Układ zawieszenia ELC4 dla modeli Scania EU6
– Układ SCR (Selektywnej redukcji katalitycznej) dla pojazdów Hino
– Układy wtrysku dla silników V8 6.6L dla pojazdów GMC Truck
– Układ wtrysku dla pojazdów Isuzu EU6
– Układy wtrysku dla silników 6.7L TD dla pojazdów Dodge Ram
– ABS dla Ford F Series Super Duty.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.