Schaeffler REPXPERT – jeden z najpopularniejszych w Polsce portali dla mechaników i warsztatów samochodowych – 01. października ruszył z premierowym, unikalnym Programem „REPXPERT na torze!”. Dzięki temu, już w listopadzie aż 50 użytkowników serwisu miało mieć okazję poczuć prawdziwe emocje na torze „DRIVELAND” Tomasza Kuchara w
Słabomierzu.
Kolejnych 50 uczestników Akcji, którym tym razem nie dopisze szczęście, mogło odebrać jedną z nagród pocieszenia „Mistrzowski Warsztat”, a kolejnych 50 rywalizować w kategorii „Produkt Tygodnia”.
„Chcieliśmy docenić najbardziej aktywnych spośród kilku tysięcy użytkowników portalu REPXPERT.” – mówił Konrad Habit, Manager Product Management’u grupy Schaeffler przed rozpoczęciem Akcji.
“Nie spodziewaliśmy się, że Akcja spotka się z tak dużym zainteresowaniem! Zaangażowanie użytkowników portalu przerosło nasze najśmielsze oczekiwania.” – mówi Joanna Ciszewska, odpowiedzialna za marketing marek grupy Schaeffler w Polsce.
W Akcji wzięło udział ponad 6000 użytkowników portalu, w mediach społecznościowych w związku z Akcją pojawiło się niemalże 2000 komentarzy, udostępnień i reakcji.
„Nie chcieliśmy zawieść użytkowników portalu, dlatego podjęliśmy decyzję o podwojeniu „stawki w grze”: do puli nagród głównych dołożyliśmy kolejne 25 miejsc na event na torze „Driveland” Tomasza Kuchara, a ilość nagród „Mistrzowski Warsztat” podwoiliśmy zamiast 50 nagród, można było łącznie wygrać 100 takich pakietów.” – dodaje.
Dzięki październikowej Akcji „piątkę z Kucharem” już w listopadzie przybije 75 użytkowników REPXPERT, kolejnych 100 odbierze jedną z nagród pocieszenia.
Nagrody podczas rywalizacji „Produkt Tygodnia” odebrało łącznie 50 uczestników gry. „To dopiero początek. Jeszcze nie mogę zdradzić szczegółów, ale na 2020 rok szykujemy kolejną niespodziankę.” – zdradza Joanna Ciszewska – „Śledźcie nas na Facebook’u i czytajcie uważnie nasze newslettery!”.
REPXPERT to praktyczny portal dla warsztatów samochodowych oferujący wszystko, co potrzebne, by ułatwić życie niezależnego mechanika. Dobór części, informacje o produktach do silnika, zawieszenia czy przeniesienia napędu i szczegółowe wskazówki montażu – wszystko dostępne online, 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu, lub telefonicznie od poniedziałku do piątku, w tym m.in. bezpłatne telefoniczne wsparcie dla mechaników i nielimitowany dostęp do pomocy ekspertów technicznych!
Więcej informacji o portalu można znaleźć na stronie: www.repxpert.pl
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.